BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 28 Januari 2011

I know that i cant have her ! Thahaha


Past few days nie ,aku happy sangat cuz maybe dia spent time dengan aku SIAPA DIA ? dia orang yang aku sayang sangat selain ibu bapa dll .. lama dah aku kawan dengan dia .aku selalu try cuba test untuk mendapatkan dia tapi asik tak dapat jer.. dulu aku dah dapat kot rasa tapi tu la aku nie sengal .aku break dia punyer heart kot .. .biasala muda-muda dulu mmg tak pikir panjang skang dah tua baru nyesal kan ..
past few days nie slalu la hanging kepala aku dgn dia Walaupun dalam demam tapi cam Sebab dia kan ..ada aku kesah ke demam ? aslong aku dapat jalan berdua dgn dia aku sudah puas hati .. Aku tak tahu kalau aku tengok dia je Mesti aku senyummmm jer :) .. cam TENANG je hidup aku nie kan .. tapi ape kan daya kan .aku tak mungkin dapat Memiliki dia .. aku akan mencuba tapi tak semestinya berjaya kerana jodoh tu semua kat tangan tuhan ..tapi IF la jodoh aku dengan Dia .. Aku bersyukur Pada mu ya allah ..Terima kasih sesangaT .. tapi takpe aku dah cukup bersyukur ape yg ko beri pada aku sekarang nie"
Aku memang berharap si gadis pelik tu dapat aku miliki dia .. sebab ye la dia la Cam 1st love yg aku akan Cintai selama-lamanyer ..Walaupun tak mungkin aku memiliki dia ..aku akan Buat dia bahagia Sampai aku mati .Kerana Aku cinta kan dia ..

aku sayang Dia sangat ! ! sayang Sangat .. I hope Theres still have hope for me .. but Tuhan dah decide dah untuk kita mana yang terbaik untuk kita .. kan ..aku just redha dan Aku berterima kasih kerana menemukan aku dengan dia ..

Sayang Dia sangat ! ...

-ax-

0 comments: