BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 9 Februari 2010

TENTANG AKU


Nama aKu seBenarnya `MOHD SHAFIQ BIN MOHD FAHMI`
Aku Dilahirkan Di JohorBahru(JBRC)
Aku Dibesarkan di jb di sebuah taman yang diberi nama Taman Johor jaya

Aku Disekolahkan di sekolah rendah taman johor jaya 2,semasa aku beersekolah disitu banyak kenangan pelik dan manis juga pahit haha.Cinta Monyet Berputik PUhh..
nama budak tue aku ingat lagi nama dia LIZA BTE ISHAAK memang tankap cintan habis dengan dia masa tue.tapi tue cinta monyet kan sekarang nie pun dia dah rosak habis dah dengar citer siap dah pandai buat anak lagi (ini dah gossip nie).Kat situ jugak aku belajar
bergaduh dan mencuri,
Benda pertama yang aku curi kat sekolah ialah aku curi pemadam di koperasi skolah.
pastu kantoi lalu aku pun menangis sebab kena marah dengan mak aku.haha.kali kedua aku dah pandai mencuri(pecah masuk kantin) aku dengan kawan aku terajang pintu kantin tue sampai kopak dan dapat la kitorang rembat susulembu dan duit-duit syilling kat dalam kantin tue wey kenyang beb masa tue...haha
BERGADUH .aku mula pandai pukul orang masa aku darjah tiga masa tu ada sorang mamat india tue ejek-ejek aku.entah camner ku terasa marah sangat dengan tiba-tiba jer kaki aku dah melekat kat mulut dia pelik kan?? pastu selang beberapa tahun masa aku darjah enam aku pernah tumbuk muka si polan nie sebab dia hanya cakap aku ye`ye..itu je uish jahat betol aku masa dulu
ITULAH KEHIDUPAN AKU MASA KECIK SERBA SERBI AKU CITER
sekarang nie aku dah besar,aku dah punyai kerja aku punyai band aku punyai tanggungjawab walaupun kadang-kadang tak terjawab kan??
sekarang nie aku berkerja sebagai accountant di salah sebuah hotel,juga seorang penyanyi band `clocksticking`


0 comments: