BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 6 April 2010

HIDUPKU TANPA INTERNET.COM!

SEBELUM KEROSAKAN BERLAKU .
-aku bangun seperti biasa puku 7.00 pagi aku sempat online dulu b4 aku ke tempat kerja.so aku pun off la Modem Streamyx aku dan ber`eda ke tempat kerja (sebenarnya modem Streamyx aku on 24/7 aku akan off ikut mood aku)

Pulang Dari Tempat kerja .
aku pun pulang la ke rumah . aku kalau balik bukak jer pintu terus on Modem & laptop terus mengadap Facebook.
-selalunya Modem aku nie mmg giler sikit kadang2 dia lambat nk connect tapi dia akan connect gak..tapi kali ini.dia tak connect-connect.perasaan geram mula timbul.aku tgk lampu DSL berkelip thats mean line tak stable so aku dah geram .aku rasa aku on/0ff modem aku nk dekat 10 kali dah.aku siap check status and Settin Tmuser.ok jer.so aku biar jer

Tmnet Service Sucks!!
-Aku pun telefon la #100 ( Tm Hotline ) buat report pasal problem Streamyx aku.so dah report smua dia pun cakap
dalam 24 hours dia akan datang repair and guess what ! its been 5 days now..then dorang tak datang2 lagi .
hari-hari aku call dorang follow up dgn dorang cerita benda sama dengan dorang,dan jawapan yang sama diberi >ok nnti kitorang akan follow up,.Kepala Bapak dia la...

So tadi aku dah Fed up gilew.aku telefon aku mintak dia sambungkan ke manager or person incharge that shit.at last dia beritahu aku bla bla bla and dia akan follow up dgn aku balik.so baguslah .and she did call me back ..ok bagus..after that technician call aku balik.so technician plak Bz nk mampus So terpaksa la aku tggu esok..tapi kita tengok esok diorang datang ke tak untuk betolkan aku punyer streamyx.....

tq

argggggggggghhhhhhhhhhhh lama dah tak on9!! shit!!

0 comments: