BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 19 Mac 2010

THE IGNORANNCE

hye korang!! walaupun aku tak tahu samaada blog aku nie dibaca atau tidak dilihat atau tidak.aku tak kisah la.janji aku nk tulis jugak

hari in aku nk story sikit pasal ignore.atau pun dalam bahasa melayu nyer tidak amik tahu ataupun buat tak tahu gitu la agaknye haha..

TELL US
so aku nk citer nie,setiap orang ada ego tersendirikan..so kita takyahla nk tunjuk ego kita tue kat depan2 orang ramai(huhu kadang2 aku buat gak) . tapi itu ego jenis lain..ini ego style macam berlagak macam bagus..semua komen orang,even sambut salam pun dah tak boleh dia ignore jew buat tak tahu !

SEBAB APE BEGITU?
hmm mungkin dia nie dah rasa diri dia HOT!!(bagi perempuan) Dah rasa diri
HENSEM(bagi lelaki).Dah rasa ko Arts/RockStar ke ape kejadah la ..
padahal korang hanya biasa-biasajew..

DAN
So aku nie ada main band so byk la kenalan aku kenal.kadang2 aku tersinggung dgn individu yang berkerja di bahagian media.mmg la kitorang kadang2 byk tanya annoying..tapi jgn ar smpai salam pun korang tanak layankan..adalah seorang Dj nie dari salah sebuat Radio station agak terkenal di malaysia..so aku beri salam kat dia "assalamualaikum" dan dia tak pernah jawab salam aku smpai la hari inie..ok tak kisah la..aku siap hantar msg lagi pun tak pernah di balas.betapa sombongnyer kau..aku ada gak beri salam dan tanya kabar kawan sepekerjanye ternyata aku kagum dgn kawan sepekerjanya..dia membalas salam aku dan kita berbual sedikit.tidak macam dia agaknya dah rasa diri tue celebrity kot!??

SELESAI KAN
hmm...ignore ignore.kita boleh ignore orang tue..tapi kena ar bersebab.mungkin korang mnyampah takpe layankan jew gitu2 tak kisah la..lain la kalau dia pervert,gay,suspect serial killer tue mmg patut la kau ignore.aku bukan ape.just Be friendly bukan kena bayar pun kan.so if kita Friendly orang pun sukew kan..takdela orang benci Engkau orang semua..just keep it cool and people will love it ! !..

KEEP IT COOL CUZ U NEED TO BE COOL AS COLD

0 comments: