BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 27 Februari 2010

THE VINES ROCK/GARAGE ?? STILL UNKNOWN,,AND WHERE THEY GONE??

THE VINES
Datangnyer dari sydney,australia.Banyak style yang dikaitkan oleh band nie,
dorang nie ada kala macam ,garage rock revival,pop-punk,alternative pop/rock dan post-grunge
banyak kan style dorang,CRAIG NICOLLS vocalis band the vines punya suara
fuhh...baik siot lain dari yang lain.Pada hujung tahun 2001 media u.k terus mengangkat band nie dan menyamakan mereka seperti Band nirvana(rottw isu 92 tahun 2004)(mungkin suara dia dan style musik hampir sama kot??)



Last album yang diorang Release pada tahun 2004/5 tak silap aku. winnings days nama album band tersebut selepas itu band nie pun terkubur!.lagu-lagu dalam album nie SumPah layan.
lagu yang paling best gilew Babi pada aku , lagu-lagu seperti Ride,Animal machine,Get Free,
miss jackson,
kalau nk ikut aku semua lagu dalam album nie best nak MAMPUS,korang try ar usha-usha kat record store mana tau album nie ada jual lagi tak pun korang bli kat itunes! hehe.
dengar citer band baru hasil pecahan The Vines ialah Band ape ek !!( LoveLy London Lads ) tak silap aku la..aku dah usha2 gak style musik agak difrennt sikit korang try ar usha dorang kat myspace sana! hahaha ..

thats all for today!!

LETS ROCK N ROLL

0 comments: